福岡

@福岡市中心 (引用自:travellife獨行俠)

http://travellife.org/forum/thread-57170-1-1.html

 

前言:

版主是位香港男生,

2005年已經去日本WWOOF過一次,

2009年的打算去沖繩WWOOF,

不過版主有提到,沖繩的host大約20來家,

所以要事先規劃以免申請不上,

也因此版主除了一開始在[西表島]WWOOF外,

之後的host則改在福岡。

「沖繩地區 host 的數量不多 (現有25位),若各位要到沖繩 WWOOFing,應該提早計畫。就好像今次我的旅程,由8月中開始到現在,聯絡了 10位 host,只找到一位 host 接待,其餘的就因為已有 WWOOFer、只接待日本人、或正等待回覆....... 已遭婉拒。」

 

雖然版主對於WWOOF的經過描述的較少,

但工作情況的照片倒是拍了不少,

對於瞭解工作內容蠻有幫助的,

此外也分享很多附近景點遊玩的照片,

恰巧到此地的WWOOFer可以參考看看。

 

 

版主接下來的host位於福岡縣市中心,

該host經營B&B和木工廠。

 

版主在此host期間(六天),因為旅館客滿的關係,

曾住過廚房,後來則被安排到另一個地方的旅館。

 

文中有提到和其他WWOOFer境遇的比較,

感覺並沒有很開心,

 

最後版主也建議大家每個host可以待長一點,

比較可以體會到日常生活。

 

引用部份的blog原文:

「今次 WWOOF 嘅旅程,嚟到最後一個 host,終於遇到次唔好嘅經驗。呢個 host 喺福岡市中心有一間 B&B 連餐廳,同埋一間木工場。頭三日除咗幫手洗碗碟,另外就係幫手拆舊屋嘅裝修。原先都諗住喺城市 WWOOF,唔會接觸到農業,所以有晒心理準備。

點知.......第二晚,因為臨時客滿,要我由客房搬去廚房度瞓一晚。我當時諗,唔通我唔係「客」,再者,其實可以安排我喺偏廳度瞓。更離普嘅係,其中一個職員,喺半夜 11 點幾 12點(我未瞓),客人食完晚餐,仲要我幫手洗碗。咁嘅情況,緊係一口拒絕啦。

後來喺第四日個 host 就帶咗我去宮若市郊另一間 B&B 度住兩日。果度有塊細農地,而我就幫手清除雜草。

其實,睇番個 host 嘅 WWOOFer 日記,其他 WWOOFers 都住得幾開心,有得食天婦羅、懷石料理;有得學花道、茶道、書道;又四圍去玩。可能我只係留咗 6 日,時間太短,加上臨近聖誕及新年,host 比較忙。所以我一向都建議其他 WWOOFer, 喺一個 host 最少留十日八日,先至體會到日常嘅生活。」

 

後記:

選擇旅館、民宿作為host的話,

要注意選擇的時間,如果會遇到旅遊旺季,

建議可以規劃提早幾天到host,

如此一來可以有時間、機會先適應環境,

到時候也比較不會手忙腳亂~

 

雖然旺季工作比較辛苦,

但是之後有些host會慰勞員工、WWOOFer

(比如吃頓大餐或是一起去玩),

所以也算是有所代價~

 

我第一次去Brown’s  Field 時,

剛到當天就莫名其妙被請去吃握壽司,

後來才知道前兩天該host有辦活動,

所以host慰勞大家的辛苦,

他們還笑說我真的是挑對時間!

 


 

文章中以綠色標示部份,皆引用自版主的原文。

arrow
arrow
    全站熱搜

    wwoof 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()